English cs_terrormansion ALPHA icon

18 comments
18.11.12 12:19:20 pm
2 kb, 51 Downloads
Obsidian2
User
Offline Off
A short preview of my upcoming map, Terror Mansion. this will be a hostage rescue, do not worry, this is not final yet. more scripts will come.
imageimage
x This file has been reviewed and declined by Fraizeraust (24.06.16 11:44:15 am)
You did not upload any images for this file or your images are inappropriate/bad or they do not show the contents of your upload!

Comments

18 comments
Goto Page
To the start Previous 1 Next To the start

Log in!

You need to log in to be able to write comments!Log in
27.11.12 03:21:49 pm
Up
Prototype_man
User
Offline Off
What's this?
19.11.12 03:45:07 pm
Up
buraxia3
User
Offline Off
@user DC: Well, actually I do. Clicking mini version of images in website takes more time, in my opinion.
19.11.12 03:43:12 pm
Up
BcY
User
Offline Off
a dekstop of a noob -__-
19.11.12 12:58:12 pm
Up
Obsidian2
User
Offline Off
If theres one thing i would like to happen, is to let someone delete this post.
19.11.12 12:48:20 pm
Up
EndDead
User
Offline Off
@user Obsidian2: Oh really? Then no thanks, noone would want to see a shitty alpha. Just upload it when its done, it would be better. Why upload something that is undone and still shitty?
19.11.12 12:43:08 pm
Up
Obsidian2
User
Offline Off
Look , this is not final yet, ive been planning on adding more, this was just an old file of mine, im gonna improve this soon, and no. I DID NOT USE CHEAT ENGINE. THIS IS A SHARED COMPUTER. After all.

Anyway, sorry for adding the BMP files.
And also, sorry for my desktop lol.

EDIT: The Hellmarch/TheOffspring/. And other songs are from my RA2 FYI. I downloaded a mod which added this stuff.

I am very sorry to anyone, at all that i have enraged. Please forgive me.

Anyway, i am prepared for any hatez the the community will give me.
edited 1×, last 19.11.12 12:55:20 pm
19.11.12 06:13:52 am
Up
FACK
User
Offline Off
wtf! clear your desktop!!
18.11.12 11:07:13 pm
Up
Fiz
User
Offline Off
Top row: 'short cut to cheat engine'. Fuck you.

Map looks shit too.

...please excuse my langauge, cheaters/illegal downloaders really rile me up - did you know the music industry is pretty much coming to a close because of the youtube converters etc? You guys literally have no idea how close music and gaming is coming to collapsing.

I took those 5 seconds too
18.11.12 04:13:24 pm
Up
DC
Admin
Offline Off
He just included the two shots as BMPs... oh boy. I removed them from the archive. Much smaller now.
People: It makes no sense to put screenshots into the zip file. It's waste of space and traffic. Nobody looks at the screenshots AFTER downloading the file. Really. Nobody.
18.11.12 04:05:48 pm
Up
Occasus
User
Offline Off
What's with the 990 kb file? This is really weird, ain't gonna download it
18.11.12 03:38:19 pm
Up
DC
Admin
Offline Off
@user KimKart: You can see that within 5 seconds. Yes, I took those 5 seconds because I was curious.
18.11.12 03:34:54 pm
Up
KimKart
Idiot
Offline Off
Bejeweled 2? OU BOI!

@user DC: You actualy took your time and explored his desktop?
18.11.12 03:09:09 pm
Up
DC
Admin
Offline Off
Dude... use the screenshot function of CS2D. Nobody wants to see your desktop (which by the way clearly shows that you download stuff illegally and that you are using cheat engine like a little asshole).
18.11.12 02:49:58 pm
Up
EndDead
User
Offline Off
100x100 map
20x20 used
Bad map
Genius.
18.11.12 02:44:46 pm
Up
Suprise
BANNED
Offline Off
Dude show better screens.
Those pictures looks like made just to show your desktop.
Although minimap shows that the map is empty.
18.11.12 02:44:34 pm
Up
-DIE Wolf-
User
Offline Off
This map making in 1 minutes!
18.11.12 02:21:13 pm
Up
StirlizZ-Fapicon
Super User
Offline Off
fuck. this. shit.
18.11.12 01:04:19 pm
Up
hacked
User
Offline Off
It looks like a pool of waters flooding in a mansion.
To the start Previous 1 Next To the start