Forum

> > CS2D > Maps/Editor > How to limit the time of quake?
ForenübersichtCS2D-Übersicht Maps/Editor-ÜbersichtEinloggen, um zu antworten

Englisch How to limit the time of quake?

4 Antworten
Zum Anfang Vorherige 1 Nächste Zum Anfang

alt Re: How to limit the time of quake?

DC
Admin Off Offline

Zitieren
Trigger it again to end the quake effect.

You can use a cs2d entity trigger_delay which is triggered together with cs2d entity info_quake and which triggers the cs2d entity info_quake again.

The entity setup should basically look like this:

• your initial trigger (whatever starts the quake):
trigger: quake, delay

• trigger_delay:
name: delay
trigger: quake
delay: how long should the quake effect be active?

• info_quake:
name: quake
1× editiert, zuletzt 03.03.18 14:05:19
Zum Anfang Vorherige 1 Nächste Zum Anfang
Einloggen, um zu antworten Maps/Editor-ÜbersichtCS2D-ÜbersichtForenübersicht