English Do you want snow?

42 replies
Goto Page
To the start Previous 1 2 3 Next To the start
Poll Poll
Do you want snow?
Only registered users are allowed to vote
Yes
76.36% (42)
No
23.64% (13)
55 votes cast
06.11.10 07:46:22 am
Up
MrShock
User
Offline Off
claude has written:
No, I want people to stop creating lame topics like that one.


This is not lame thread, you are lame because in off-topic people can create topics like this one.Off-topic is free to create threads. Only id**ts dont want snow. I want snow
06.11.10 01:57:23 pm
Up
Yamaxanadu
User
Offline Off
No way

Roads Get blocked , The Cold Screws EVERYTHING up , Including that Computer you are Using , you need to Axe off the ice off Machinery to even use them , Snow is too Damn Cold that You can't Even Sit on it without Several Layers of Thick clothing , Falling into a Body of water Results in Death If you don't Get the Fuck out Quick , Snowdrifts , The Cold itself And Other Nasties

Don't Jump into Those kinds of Conclusions without Even Being in Winter And Quit your Fantasies , It isn't What you think , Playing in Snow is Identical to Getting Burnt in the African Sun
Back in business, and I'll try not to be the Enigmatic asshole that i used to be....I hope
06.11.10 02:06:33 pm
Up
DontKnowToScript
User
Offline Off
Woah, we didn't have snow here for 60 years except once!
Sure i want! Sonwbattles weee.
IMG:http://i3.photobucket.com/albums/y61/anarchyluvsme/userbar/2513.jpg
IMG:http://needasig.com/3sDx.png
IMG:http://needasig.com/VM5T0.png
IMG:http://needasig.com/H14W3.png
06.11.10 09:59:12 pm
Up
pupp3tStudios
User
Offline Off
Hmm.. Snow has its upsides and downsides it appears. But overall. snow is the best low-temperature thing that we can enjoy up to a limit.
08.11.10 07:55:00 am
Up
Yamaxanadu
User
Offline Off
DontKnowToScript has written:
Woah, we didn't have snow here for 60 years except once!
Sure i want! Sonwbattles weee.


That's Only when you Are still a Small child

For us Who have a Damn job , Snow IS a living Hell , Everything has to be Done Manually , Machines Malfunction , Drinking Water is Rare , Water from Taps are Damn cold

The Horrific Shit Outweights the Upsides.
Back in business, and I'll try not to be the Enigmatic asshole that i used to be....I hope
08.11.10 10:19:05 am
Up
Vibhor
User
Offline Off
Shanghaimi -Chet- Chen has written:
DontKnowToScript has written:
Woah, we didn't have snow here for 60 years except once!
Sure i want! Sonwbattles weee.


That's Only when you Are still a Small child

For us Who have a Damn job , Snow IS a living Hell , Everything has to be Done Manually , Machines Malfunction , Drinking Water is Rare , Water from Taps are Damn cold

The Horrific Shit Outweights the Upsides.


Do you live in a jungle or something?
Everything has to be done manually-Why do you have some robot that's allergic to snow that does your job?
Machines Malfunction-I'll be damned!What kind of cheap electronic stuff you use that gets broken so easily
Drinking water is rare-Do you drink from a pond or a puddle?
Water from taps are damn cold- The bold part comes from a grammer nazi.Damn Hippocrates
Ever heard of water heaters in your life?
My avatar describes my personality the best....Douchebag who have to save the princess without speaking anything
08.11.10 10:25:52 am
Up
Yamaxanadu
User
Offline Off
Vibhor has written:
Do you live in a jungle or something?
Everything has to be done manually-Why do you have some robot that's allergic to snow that does your job?
Machines Malfunction-I'll be damned!What kind of cheap electronic stuff you use that gets broken so easily
Drinking water is rare-Do you drink from a pond or a puddle?
Water from taps are damn cold- The bold part comes from a grammer nazi.Damn Hippocrates
Ever heard of water heaters in your life?


I can't Read what you are saying kthxbai

And Start thinking , i Don't Say Shit without a Proper reason , If you can't See what i am Saying , Go back to your Hiding hole and Be helpful next time
Back in business, and I'll try not to be the Enigmatic asshole that i used to be....I hope
08.11.10 01:09:19 pm
Up
DontKnowToScript
User
Offline Off
What state do you live in Shanghaimi? I think that too much snow isn't fun,but once in a while its awesome.
But I do agree people are thinking different than other people.

P.S. Why are you writing every word with a capital? you should do it only on the start of a sentence,names etc. No offense,just saying.
IMG:http://i3.photobucket.com/albums/y61/anarchyluvsme/userbar/2513.jpg
IMG:http://needasig.com/3sDx.png
IMG:http://needasig.com/VM5T0.png
IMG:http://needasig.com/H14W3.png
08.11.10 03:53:14 pm
Up
Vibhor
User
Offline Off
Shanghaimi -Chet- Chen has written:
I can't Read what you are saying kthxbai

And Start thinking , i Don't Say Shit without a Proper reason , If you can't See what i am Saying , Go back to your Hiding hole and Be helpful next time


See while being a troll you are illiterate too.
That just proves a point that all trolls are illiterate kids.
My avatar describes my personality the best....Douchebag who have to save the princess without speaking anything
08.11.10 04:06:02 pm
Up
TDShuft
User
Offline Off
yes , i really want snow here ..
besides that cant have snow here :S
never did snow in this state
but i never touched snow :S
Sorry , I can't be Perfect !
08.11.10 05:02:04 pm
Up
made in Finland
User
Offline Off
TDShuft has written:
yes , i really want snow here ..
besides that cant have snow here :S
never did snow in this state
but i never touched snow :S


maybe you should spend a holiday in the north to lose you snow virginity
user Yates has written:
user Jawohl has written:
ps great now i sound like one of them fantasy wizards...
They make sense, you talk bullshit.
09.11.10 01:55:57 am
Up
pupp3tStudios
User
Offline Off
Haha.. snow virginity? Weird
09.11.10 02:00:48 am
Up
Heartless Soldier
User
Offline Off
It just snowed twice in Buenos Aires ever (i think). I would like that it snow but isn't possible so... xd
09.11.10 08:10:12 am
Up
Yamaxanadu
User
Offline Off
Vibhor has written:
Shanghaimi -Chet- Chen has written:
I can't Read what you are saying kthxbai

And Start thinking , i Don't Say Shit without a Proper reason , If you can't See what i am Saying , Go back to your Hiding hole and Be helpful next time


See while being a troll you are illiterate too.
That just proves a point that all trolls are illiterate kids.


The pot calling the Kettle Black Again? , And look up a Dictionary for "Troll" Before you Go out Calling people Trolls
Back in business, and I'll try not to be the Enigmatic asshole that i used to be....I hope
09.11.10 02:12:49 pm
Up
Ice-cream16
User
Offline Off
Of coz i want snow, but we have only shitty rain.
10.11.10 05:08:29 pm
Up
Indiana266
User
Offline Off
Mmmmhmmm Canada...Has.....SNOW! Boo ya!
Listen, hear anything? I don't.
10.11.10 06:17:14 pm
Up
A Mad Bro
User
Offline Off
snow is just frozen water so calm down
On the outside I may appear like an emotionless sarcastic piece of shit but just like an onion when you peel off more layers you find the exact same thing every single time and you start crying.
11.11.10 03:07:18 am
Up
Vibhor
User
Offline Off
Satan666 has written:
Ice is just frozen water so calm down


You cannot make snowballs out of frozen water.
EDIT:I just corrected you.
Ice and have different properties
My avatar describes my personality the best....Douchebag who have to save the princess without speaking anything
11.11.10 02:07:56 pm
Up
A Mad Bro
User
Offline Off
it IS frozen water, what else?
snow is just really small ice crystals.
On the outside I may appear like an emotionless sarcastic piece of shit but just like an onion when you peel off more layers you find the exact same thing every single time and you start crying.
11.11.10 08:03:28 pm
Up
Indiana266
User
Offline Off
And that means I can't be excited? Who cares, I don't.
Listen, hear anything? I don't.
To the start Previous 1 2 3 Next To the start