English Pichu HeadCrab By Me icon

13 comments
25.10.10 10:15:05 pm
40 kb, 82 Downloads
Enio
User
Offline Off
This is my pichu Headcrab ,

My creation

×Dont copy

>Fun for me , Plis download and rate 5/5

--> To upload , Download file , Go on the paste cs2d, gfx , npc and put the file


Sorry for bad inglish , im brazilian

THX ,
imageimageimageimage
edited 1×, last 25.10.10 10:16:18 pm
x This file has been reviewed and declined by Fraizeraust (07.08.16 03:36:28 pm)
The quality of the file is too low! Please invest more time and only upload stuff which is actually good. Do not upload your first "5 minute"-attempts. Sorry, but nobody wants to see and download stuff like that!

Comments

13 comments
Goto Page
To the start Previous 1 Next To the start

Log in!

You need to log in to be able to write comments!Log in
20.09.11 01:42:39 am
Up
DevGru
User
Offline Off
lol sorry I'm just starting to say bad comments.

See my files here

http://www.unrealsoftware.de/profile.php?userid=28319
19.09.11 05:41:11 pm
Up
schattex
User
Offline Off
1. cool.. a lying pichu which is able to move while lying...
2. nice! copy and paste! YeeHaw!
3. it suxx.. 1/5
19.09.11 05:03:27 pm
Up
CY
Reviewer
Offline Off
You just revived 2 noob files lately.
19.09.11 03:22:30 pm
Up
DevGru
User
Offline Off
It would be fine if you did it on top view, but I know you couldn't because YOU RESIZED IT!
27.08.11 02:11:57 am
Up
Majatek
User
Offline Off
Oh look! You copied a picture from Google images and then resized it slightly in MS Paint.

Not only does this look like utter fucking crap, it's stolen too!
26.08.11 08:32:46 pm
Up
JowTH
User
Offline Off
"Plis download and rate 5/5"?
Seriously, no.

"CTRL+C" + "CTRL+V" = 0/5
26.08.11 07:33:02 pm
Up
tons
User
Offline Off
oh yes ! i can say " facepalm " oh thx!

but its very :hugly: pichu
08.11.10 04:39:21 am
Up
wolfofwar4807
User
Offline Off
OMG IT WANT TO HUMP MY FACE
07.11.10 05:24:16 pm
Up
Helios
User
Offline Off
Omg, it looks like copypasta. Srsly, you should at least work on your skins before posting them
07.11.10 04:50:46 pm
Up
Superius
User
Offline Off
What the hell is this? (20char)
07.11.10 03:53:33 pm
Up
Ice-cream16
User
Offline Off
Omg, this is ugly! Look very bad.
26.10.10 03:51:14 pm
Up
Caelenn
User
Offline Off
It is not yours!
And it's look BAD!!!
26.10.10 08:46:34 am
Up
Soldier 1014
User
Offline Off
its look cute but weird and innapropriate but i dont use it can you make better skins after this
To the start Previous 1 Next To the start