English Murder Script 0.4 by ThunderByte icon

29 comments
19.05.11 05:10:29 pm
like 13 like it!
3 kb, 256 Downloads
ThunderByte
User
Offline Off
Hey US,
Here is my murdererscript!
The Idea is from user Prest1Ge
This mod is a skulltag remake.

One player is the murderer and must kill all other players.
The other players must find out, who the murderer is and must kill him.

Pls send bugs to me via PM or send me an e-mail to:
BRD.Raven - gmail dot something (hehe.. com maybe?)

Ps: You should use deathmatch gamemode, but it is playable in other gamemodes too.

Please write your Suggestions & Feedback!
imageimageimage
edited 3×, last 19.05.11 06:06:06 pm
ok This file has been reviewed and approved by Fraizeraust (29.04.17 02:49:56 pm)

Comments

29 comments
Goto Page
To the start Previous 1 2 Next To the start

Log in!

You need to log in to be able to write comments!Log in
16.06.12 03:27:27 pm
like I like it!
Up
KiRa_3
User
Offline Off
lol very nice
14.06.12 10:29:02 am
like I like it!
Up
Arda1
User
Offline Off
HAHA nice lua :DDD
11.06.11 10:23:47 am
Up
podass22
User
Offline Off
Nicely done! will use for my server, thank u very much!
02.06.11 11:25:08 pm
like I like it!
Up
Nexmann
User
Offline Off
@sixty speak english, dumb NOOB!

This script is really good!
31.05.11 10:15:13 pm
like I like it!
Up
TheActiVezZ
User
Offline Off
echt mal ein gelungendes scipt
20.05.11 04:13:51 pm
like I like it!
Up
DannyDeth
User
Offline Off
Hardly what I would call impressive, but it's good. Not much more can be said, IMHO.
20.05.11 04:11:48 pm
like I like it!
Up
Communism
Reviewer
Offline Off
Easy, and why use a lot of hooks?
i can make it with 5 hooks
and plz use TAB nesxt tme in ur script
btw script is nice but when server is down cs2d always crash so soz -1 but 4/5
20.05.11 03:36:17 pm
Up
ThunderByte
User
Offline Off
I added pictures and I reuploaded it.
Hope you can open it now.
20.05.11 01:30:29 pm
like I like it!
Up
NightTitan
User
Offline Off
awesome 5/5 script Thunderbyte
20.05.11 12:59:20 pm
Up
X-Files
User
Offline Off
pls re upload i cant open with vinzip
20.05.11 12:45:20 pm
like I like it!
Up
Prest1Ge
User
Offline Off
not 10 , not 30 , maybe 15
20.05.11 11:34:11 am
like I like it!
Up
Nemesis
User
Offline Off
in WDI its 30, and you want 10
maybe 20 ?
20.05.11 06:41:55 am
like I like it!
Up
NikeAngel
User
Offline Off
no , not 30 seconds , its too long ! 10 seconds is perfect
20.05.11 03:34:05 am
like I like it!
Up
troctor
User
Offline Off
Oh, i can open it now, it looks like good 5/5
20.05.11 03:04:39 am
like I like it!
Up
Dovahkin
User
Offline Off
Nice Idea Prest1Ge and for making it ill rate 5/5 :).
20.05.11 01:08:21 am
Up
dizziness
User
Offline Off
Everyone rating awesome i think it mean this file awesome btw where is the picture
19.05.11 09:49:41 pm
like I like it!
Up
Nemesis
User
Offline Off
Use 7-zip, its free and have support for LZMA2
19.05.11 09:48:56 pm
like I like it!
Up
troctor
User
Offline Off
@Yates
Winzip Pro v14.5
19.05.11 09:46:44 pm
Up
Yates
Reviewer
Offline Off
@Troctor, there is nothing wrong with the .zip file.
What are you using to open it?
19.05.11 09:45:44 pm
like I like it!
Up
troctor
User
Offline Off
BUG: Invalid zip file.

Please fix it



-No rank yet-
To the start Previous 1 2 Next To the start