English russian russifier

91 replies
Goto Page
To the start Previous 1 2 3 4 5 Next To the start
02.01.12 08:15:00 pm
Up
oxytamine
User
Offline Off
user FaqAp has written:
Russian who hate Russian. Just epic...

Don't call me Russian. I am not Russian. It's a shame for me to be one.
user FaqAp has written:
You again pull back a phrase from the context. Yes I say he is fascist becouse he say:
""Latvia for Latvians
Lithuania for Lithuanians
Estonia for Estonians""
"Every adequate person" say to you - this is fascism. And yes, I'll be blame you, because you insult my country, and then insult me​​.

You're gradually reaching the point or it's just a steady income, huh? Outta false values, ain't false dogma, just understand that it's your home country and it sucks. Lying creates a lie, use of force - violence. Evil multiplies evil, only good deeds are being done by the will of meaningful efforts. Not be fooled itself, holmes. Be a man, not a beast, realize everything as it is, take the facts as facts. From time immemorial, this is the law - only a few escape the shackles of slavery. When I say "every adequate person" - it's not fascism. When they say that "Estonia is for Estonians", it's not fascism. Because Estonia is for Estonians. Like Russia is for Russians. By the way, you guys just love to say it. Somehow you don't find yourselves fascists. Huh?
02.01.12 08:21:54 pm
Up
StirlizZ-Fapicon
Super User
Offline Off
I just check this thread 4 hours later and what the fack? Great nation war. ~.~ both nations has heroes and morons, we all the same, stop this shit.
CS2d for ANDROID Discord server is here: https://discord.gg/ww59nvf
02.01.12 08:41:21 pm
Up
FaqAp
User
Offline Off
Quote:
Don't call me Russian. I am not Russian. It's a shame for me to be one.

And you say YOU a not RASIST.
Quote:
You're gradually reaching the point or it's just a steady income, huh? Outta false values. Ain't false dogma, just understand that it's your home country and it sucks. Lying creates a lie, use of force - violence. Evil multiplies evil, only good deeds are being done by the will of meaningful efforts. Not be fooled itself, holmes. Be a man, not a beast, realize everything as it is, take the facts as facts. From time immemorial, this is the law - only a few escape the shackles of slavery. When I say "every adequate person" - it's not fascism. When they say that "Estonia is for Estonians", it's not fascism. Because Estonia is for Estonians. Like Russia is for Russians. By the way, you guys just love to say it. Somehow you don't find yourselves fascists. Huh?

You need facts? You need know what I think? Okay.
I hate our government becouse Putin lier and thief, Medvedev - puppet. Peoples who rule in Russia talk about democracy, but when teacher receives a salary 10,000 rub, the deputy making millions! I hate people who compare my country with crap.

I hate how people see Russia as an enemy. For example, that in your countries say when Georgia attacked North Ossetia? - Oh no! Big bad Russia attacked small country! But stop. When NATO attack Afghanistan, Iraq, Libya and now soon Iran because of oil. - It Okay, becouse for the sake of democracy...

And I can tell you that I am not a fascist or rasist. Becouse I have never experienced intolerance to people in general, I hate only some people, but this is the right person. Shit is everywhere, even in your country, and no need to hide it.
02.01.12 09:04:09 pm
Up
oxytamine
User
Offline Off
user FaqAp has written:
And you say YOU a not RASIST.

Bullshit, again, I caught you lying! I did not say that I ain't racist, I am truly nazi, my friend.
user FaqAp has written:
You need facts? You need know what I think? Okay.
I hate our government becouse Putin lier and thief, Medvedev - puppet. Peoples who rule in Russia talk about democracy, but when teacher receives a salary 10,000 rub, the deputy making millions! I hate people who compare my country with crap.

Again, I was not talkin' about Russian government, which is shitty, actually. Putin and Medvedev made their things, but it does not really depend on 'em. Russians made their reputation themselves. I guess Putin is not asking to translate CS2D to Russian, right?
user FaqAp has written:
I hate how people see Russia as an enemy. For example, that in your countries say when Georgia attacked North Ossetia? - Oh no! Big bad Russia attacked small country! But stop. When NATO attack Afghanistan, Iraq, Libya and now soon Iran because of oil. - It Okay, becouse for the sake of democracy...

Here, my friend, you're wrong. Everyone is taking Russians as enemies, because you all simply behave like enemies. That's easy. When someone is mad, he is mad, even if he pretends to be mad, everyone is going to think that he is mad. You guys are not even pretending. It's just your nature.
02.01.12 09:34:29 pm
Up
Nemesis
User
Offline Off
user oxytamine has written:
Everyone is taking Russians as enemies, because you all simply behave like enemies.

Can i see where ?
I cant say i agree with you, but also cant say that i disagree, just want to see what made you think like that.

user FaqAp has written:
I hate our government becouse Putin lier and thief, Medvedev - puppet...

Thumbs up from me. F*ck all our government, those damn thiefs. And also hate 'United Russia' party (a.k.a 'EdRo', based on 'Единая Россия' - 'Edinaja Rossija'). I think all russians who know the deal with elections, knows thats they got 146% votes on elections, which is simply imbossible. Hope CPRF will kick 'em anyway, but thats an offtopic to offtopic (yo dawg...)
In back to offtopic which is not offtopic offtopic i would say that i agree with those words:
user FaqAp has written:
Shit is everywhere, even in your country, and no need to hide it.

Simply, shit is every where, but mostly in Russia i guess.
user FaqAp has written:
...but when teacher receives a salary 10,000 rub...

As far as i know, its not 10k, its more atm in these days, but anyway i talked with friend from Canada, they got about 2x-4x more salary (in average) per month, so yeah, we're in ass. Thats the fact.

P.S. No wonder how DC will rage when he will see that crap, maybe guys this debate should stop ?
02.01.12 09:44:34 pm
Up
StirlizZ-Fapicon
Super User
Offline Off
Same as Nemesis, I hate our goverment, they shall to begin WW3 soon /)_- just a morons

People in Russia kind and helpful, don`t say shit on it.
CS2d for ANDROID Discord server is here: https://discord.gg/ww59nvf
02.01.12 09:46:20 pm
Up
Yates
Reviewer
Offline Off
Are the girls in Russia nice ;D?
02.01.12 09:48:20 pm
Up
oxytamine
User
Offline Off
Girls from Ukraine are much better, holmes. They're just hot.
02.01.12 10:04:53 pm
Up
Nemesis
User
Offline Off
user Yates has written:
Are the girls in Russia nice ;D?

Yep, they are!
user oxytamine has written:
Girls from Ukraine are much better, holmes. They're just hot.

Hot girls can be everywhere, even in Russia.
02.01.12 10:26:44 pm
Up
oxytamine
User
Offline Off
user Nemesis has written:
Hot girls can be everywhere, even in Russia.

Russian girls are the best outta the whole world. But there are another three countries, which have even hotter girls. These are Ukraine, Belarus and Poland! If not these, then prolly Russia.
02.01.12 10:28:22 pm
Up
DC
Admin
Offline Off
closed because of massive off-topic talk.
www.UnrealSoftware.de | www.CS2D.com | www.CarnageContest.com | Use the forum & avoid PMs!
To the start Previous 1 2 3 4 5 Next To the start