English Side View Generator

42 replies
Goto Page
To the start Previous 1 2 3 Next To the start
27.08.13 11:16:49 pm
Up
Infinite Rain
Reviewer
Offline Off
So I've found an interesting tool. This tool will give you the word/name that is viewed from the side.

http://en.seoi.net/sokumen/

I've tried some usernames of US.de and most of the results was funny.

Zeroarcanu (NOTE: Without "S")
Factis
KimKat
MafiaMan
yates (NOTE: case sensetive)
Seekay
Engineer

Try it out yourself!

P.S. Try LucasL
A thousand may fall at your side, ten thousand at your right hand, but it will not come near you. You will only look with your eyes and see the recompense of the wicked. - Psalm 91:7-8 ESV
27.08.13 11:29:20 pm
Up
Avo
User
Offline Off
Explains why Connexion uploaded so shitty files. Check out "Connexion" there.
27.08.13 11:40:52 pm
Up
krabob
User
Offline Off
Kratos -> Uterus

People help the people
27.08.13 11:43:03 pm
Up
DevGru
User
Offline Off
"The 'Yates' that saw from side might be a 'Pants'."

Wat.
IMG:http://steamsignature.com/status/default/76561198078087837.png
IMG:http://steamsignature.com/AddFriend.png
27.08.13 11:44:38 pm
Up
Avo
User
Offline Off
@user krabob: try "krabob". Btw, could I ask what your actual nick means?
27.08.13 11:53:30 pm
Up
krabob
User
Offline Off
kratos with a tos was taken so I went with bob instead of having to use dashes and numbers in my name. How about Avobolt?
People help the people
28.08.13 12:04:01 am
Up
Avo
User
Offline Off
@user krabob: Avobolt is mix of two words: Bolt and avocado. Pretty nonsense.

Didn't checked my nick in Side View Generator, I'm too lazy to do that.
28.08.13 12:58:45 am
Up
BaDgEr
User
Offline Off
Badger -> Vulgar (?)
28.08.13 01:16:01 am
Up
Ahmad
User
Offline Off
Ahmad the Blast, I'm such a badass.

@user Infinite Rain: lol
28.08.13 01:28:27 am
Up
SlimPT
User
Offline Off
STEVE--->FEVER

Dafuq?
"Nothing to fear and nothing to doubt."
28.08.13 02:03:27 am
Up
Medeiros
User
Offline Off
Deathmask -> Blackmail
28.08.13 02:18:04 am
Up
Horazont
User
Offline Off
"The 'gloke' is a 'gloke' even if it sees from side."
28.08.13 02:18:56 am
Up
PyKemis
User
Offline Off
sokumenzu -> dishonest

Too bad the word list is small.
28.08.13 02:34:29 am
Up
Necr0
User
Offline Off
lua => sex
css => sex
xml => Sex
cpp => gay
html => hell
Pascal => Breast

..wtf!?
28.08.13 05:59:48 am
Up
Pickabu
BANNED
Offline Off
user Avo has written:
@user krabob: Avobolt is mix of two words: Bolt and avocado.

Totaly nuts .

I don't wanna to go to the website cuz it's
user Avo has written:
pretty nonsense
.
28.08.13 07:47:59 am
Up
MAX-russia
User
Offline Off
halflife3=>Error

Half-Life 3 will never be released

the woman=>VERY GOOD
the man=>GAY BAR
WTF?
28.08.13 08:46:03 am
Up
Insanity
User
Offline Off
Impurity? The fuck?
IMG:http://i.imgur.com/pi9LAVr.png
28.08.13 09:06:45 am
Up
Ashelin
BANNED
Offline Off
Incomplete
@user Insanity: Well. You do talk about slab rape alot. So you're pretty impure.
28.08.13 11:27:05 am
Up
lucaSWAT
User
Offline Off
Lucas_SWAT -> Lucas_SWAP

wat?
IMG:http://steamsignature.com/status/default/76561198053665521.png
IMG:http://steamsignature.com/AddFriend.png
28.08.13 11:53:44 am
Up
DevGru
User
Offline Off
@user lucaSWAT: Dude, I dare you to just try "Lucas".

Anyway I tried my name. didn't put "101" because it doesn't allow numbers.

Quote:
The 'Devgru' that saw from side might be a 'Sperma'.


Lmao.

Edit: Try "Obama" lol.
IMG:http://steamsignature.com/status/default/76561198078087837.png
IMG:http://steamsignature.com/AddFriend.png
To the start Previous 1 2 3 Next To the start