Fahrrad script
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04.08.11 07:39:03 am
also ich bin eher am anfang vom lua scripten (noch am lernen ^^) wollte aber schon mal einen lua script versuchen zu machen o.O
Ich habe das so etwas gebastelt das wenn ich !bike schreibe das ich dann auf einem fahrrad rum fahren kann
nur habe ich das problem das das fahrrad auf dem spieler drauf ist und nicht der spieler auf dem fahrrad
Ich habe das so etwas gebastelt das wenn ich !bike schreibe das ich dann auf einem fahrrad rum fahren kann

nur habe ich das problem das das fahrrad auf dem spieler drauf ist und nicht der spieler auf dem fahrrad

Das script gibts übrigens schon und zwar funktionierend
To live is the rarest thing in the world.Most people just exist, that is all.
2. thread gelöscht. öffne bitte niemals mehrere threads zum gleichen thema. das ist spam und verboten.
Erklärt sich von alleine (Denke ich):
info.txt has written:
- image("path",x,y,mode,[pl]) Creates an image (dynamic object) on the map and returns the ID.
Mode 0: floor image (covered by players etc)
Mode 1: top image (covering players)
Mode 2: HUD image (covering everything, part of the interface)
Mode 3: super top image (covering everything on the map)
Mode 101-132: draw under this player (id+100)
Mode 201-232: draw over this player (id+200)
Mode 133-164: draw over this player and over entities (id+132)
When drawing at player, x and y are used this way:
x<=0: do not rotate with player, x>0: rotate img with player
y<=0: only draw if not covered by fog of war, y>0: draw always
[pl] is an optional parameter. 0 (default value) means that
all players see this image. If you set it to a player ID then
only this player will see this image!
The command returns the ID of the dynamic object image!
Mode 0: floor image (covered by players etc)
Mode 1: top image (covering players)
Mode 2: HUD image (covering everything, part of the interface)
Mode 3: super top image (covering everything on the map)
Mode 101-132: draw under this player (id+100)
Mode 201-232: draw over this player (id+200)
Mode 133-164: draw over this player and over entities (id+132)
When drawing at player, x and y are used this way:
x<=0: do not rotate with player, x>0: rotate img with player
y<=0: only draw if not covered by fog of war, y>0: draw always
[pl] is an optional parameter. 0 (default value) means that
all players see this image. If you set it to a player ID then
only this player will see this image!
The command returns the ID of the dynamic object image!
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